Volg ons

‘Kempenkoor, een koor om bij te zingen’

Aanmelden

Wil je eens komen meezingen? Kom dan een repetitie ervaren en proef de warme sfeer. Een van onze buddy’s ontvangt je graag. Als je twijfelt kom je gewoon nog een keer. Smaakt dat naar meer, meld je dan aan. De artistiek leider neemt een stemtest af om te bepalen bij welke stemsoort je het beste past en of je voldoende geschikt bent om je aan te sluiten bij ons koor. Bij een positief resultaat mag je een  maand gratis meezingen, de muziekstukken krijg je in bruikleen. Daarna vragen we je pas of je lid wilt worden.

Het koor repeteert op  maandagavond in Gemeenschapshuis D’n Bond aan de Rapportstraat 29 in Veldhoven. De repetitietijden zijn van 19.30 tot 22.00 uur, inclusief een kwartier inzingen. Tijdens de koffiepauze en na afloop van elke repetitie wordt er gezellig bijgepraat aan de bar.

Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar ledenontwikkeling@kempenkoor.nl onder opgave van je naam, e-mailadres, eventuele repertoirekennis en je vermoedelijke stemsoort of maak gebruik van onderstaand formulier. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Gerda Martens, secretaris van Kempenkoor. Dat kan per telefoon (06-10524640) of via info@kempenkoor.nl.

We kijken uit naar je komst. Tot gauw!

Naam *

E-mailadres *

Telefoonnummer

Wat is je (vermoedelijke) stemsoort?

Heb je zangervaring? Zo ja, met welk repertoire ben je bekend?

Heb je nog andere aanvullingen of vragen?

* Verplicht veld

‘Zing mee, groei mee met Kempenkoor’

Voor ons concert op 21 september 2024 zoeken wij projectzangers (tenoren en bassen).

Dit is bedoeld voor geoefende zangers die de zelfstudie voor onderstaande werken hebben voltooid.
    Op het programma staan:
    • Requiem van Karl Jenkins
    • Gloria in D Majeur van Antonio Vivali
    De kosten voor 8 repetities met het koor bedragen € 90,- incl. partituren, start: 17 juni 2024.
    Repetities: Maandagavond van 19:30 tot 22:00 uur. De zanglessen zijn van 18:45 – 19:30 uur.
    Locatie: Dorpshuis D’n Bond, Rapportstraat 29, 5504 BN Veldhoven.

Data project:
    • Juni: 17 – 24
    • Juli: 1
    • Augustus: 19 – 26
    • September: 2 – 9 – 16 – 21 (concert)
    Aanmelden: info@kempenkoor.nl
    Graag vermelden: naam, adres, telefoonnummer, stemsoort, project.
    Stemtest:
    Als de dirigent het nodig acht voor het project kan je gevraagd worden een stemtest te doen.